سلام صبا جان. عیدتون مبارک
حالا مگه زیارت عاشورا چه اشکالی داره؟ البته درسته که اول دعای معراج بود ولی به نظر من از اسم و نوع دعا مهمتر, اینه که به یاد همدیگه باشیم و برای هم به درگاه خدا دعا و نیایش کنیم... البته نوع دعا هم مهم هست ولی خدا هم بسیار کریم و بزرگوار و نفس عمل هم مهم.... و به خواندن زیارت عاشورا هم بسیار سفارش شده و......
انشالله در اینده با برنامه ای هماهنگ تر عمل خواهیم کرد...اینبار را شما ندید بگیرید!!!










پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)