با سلام فکر کنم حدود 7 ساعت دیگه سال نو تحویل و بشه و از همین جا به همتون تبریک میگم.والا به یه مشکلی خوردم که واقعا خیلی من رو درگیر کرده.پسری هستم 25 ساله از تهران که به یه دلایل و منطقی که خودم دارم نمیخوام تا 30 سالگی ازدواج کنم.ولی پدر و مادرم هفته پیش یه دختری رو دیدن و میگن این دختر خیلی دختره خوبی هست باید این رو بگیری و میگن تکه این دختر!البته نه این که زور کنن ولی جند باز پیشنهاد دادن!البته من که نمیخوام ازدواج کنم حالا حالا ها ولی یه چیزی که من رو داره زجرم میده اینه که بابام گفته تو اگه این دختر رو بگیری دنیا رو میریزم به پات! به خاطر تو خونه رو 4 طبقه میکنم ماشین 200 میلیونی واست میخرم و.....از لحاظ شغلی هم بابام کارخونه داره و پیش اون دارم کار میکنم کلا مشکل مالی ندارم.نمی دونم چرا ولی بابام خیلی به این دختره علاقه داره!بعد اینکه خودم یه بار شانسی دختر رو دیدم نه ازش خوشم اومد نه بدم!یه قیافه متوسطی داشت.حالا به نظر شما چیکار کنم؟از یه لجاظ نمی خوام الان ازدواج کنم از یه لحاظ پیشنهادات خوبی داره بهم میشه!از یه لحاظ هم دختره متوسط به دلم نشست راحت بگم باب دل خودم نبود!به نظر شما یه پدر واسه چی این کارها رو میکنه؟ایا 5 6 سال دیگه هم باز این کارها رو میکنه؟جون هر کس که دوسش دارین کمکم کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)