بعضی پستها روباچند پست دیگه بایدتوضیح داد اگرتوی همون پست روان توضیح بدهی میشه مثنوی هفتادمن.
میدونم کدوم جمله هابراتون گنگ بوده وحتی قبل ازگذاشتن پست میدونستم کجای مطلب ممکنه گنگ باشه.
چون چکیده مطلب رو بایک چند جمله انتزاعی (=محض،)گفتم.بخاطرهمین منتظر توضیح خواستن اون شخص هستم...
اگر دقت کنید نوع مسأله خانم مینوش طوری بودکه فرشته مهربان هم دریک پست توضیح نداد حتی اگه چندپست هم میذاشت مطلب رو نمیرسوند ناچار لینک معنادرمانی هارومعرفی کرد..
بعضی جملات اثرکوتاه مدت دارند.بعضی جملات اگربدون دقت جمله بندی بشن در درازمدت آسیب میزنن چون طرف بعدازعمل کردن بهش مدتی بعدش دچار تناقض وبن بست میشه.
بنابراین جمله باید طوری باشه اگه طرف ۳ماه بعد دوباره به اون پست سرزد معنای عمیق تری رو از زیرسطح اون جمله دریافت کنه نه اینکه تناقض وبن بستش بیشتربشه.. اما انتقاد شمادوستان هم به دیده ی منت..دوره دانشجویی بخشی از کتابهامتنشون واقعا سخت بودومن بعدازفهمیدنش بیانشون روکمترتغییر دادم..بنابراین سعی میکنم روانتر توضیح بدم اگه عمری بودوتوفیق حضور دراینجاداشتم...
ازجناب توجیه به خاطر انتقادش تشکرمیکنم واگرتند رفتم ازش پوزش میخوام. قبل ازعیدآرزوش برآورده میشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)