به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 فروردین 93 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-11-01
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 56 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به دلیل اختلاف فرهنگ باش تموم کردم ولی اون نفرینم میکنه میگه دلم شکوندی آیا واقعا حق داشت؟

    باسلام وخسته نباشید خدمت کاربران دلسوز وکارشناسای خیلی خوبه وگل همدردی
    مریم هستم
    دوستان قدیمی تالار اگه یادشون باشه واگه پارسال درجریان تایپیک من بودن میدونن جریان من چیه ولی بعید میدونم یادشون بمونه
    حالایه شرح مختصری از جریان خودم میگم که کجا بودم والان چی شد
    قبلا بهتون گفتم که من با یه پسری در ارتباط هستم خیلی من دوست داشت خیلی وابسته بود هرروز بامن صحبت میکرد وازمن محبت زیاد میخواست همون اوایل من زیاد مایل نبودم باشون بمونم به دلیل داشتن اختلاف فرهنگ وعقیدتی خیلی خیلی زیادیعنی خودایشون فردایده آلم نبودن تنها چیزی که من ازایشون خوشم می اومد اخلاق مهربون ومعصوم ایشون بوده میگم معصوم یعنی چیزی که من ازشون میدیدم حالا تو باطن چجوری هست خدامیداند خلاصه باپافشاری ایشون من راضی به ارتباط شدم بعد از چندماه هی میخواستم کات کنم که گریه خواهش وتمنا میکرد حتی وقتی حرف ازدواج میزد بهش میگفتم نه مانمیشه ازدواج کنیم ازم دلخور شد دلیلش پرسید براش دلایل آورد گفت پاشون میایستم ولی من نمیتونستم بهش اعتماد کنم حس میکردم ازروی هوا داره قول داده ولی بازم به اصرار ایشون باشون موندم یه 10 ماه گذشت که بعدش اومدم تواین تالار وازشما راهنمایی خواستم وشما گفتین باش کات کن ایشون برای ماندن شما داره اینقدر اصرار میکنه......بعداینکه شما گفتین به ایشون گفتم هرطور شده باید بیای شهرمون وبا بزرگترم صحبت کنی ازاین جا به بعد دیگه نمیتونم قولی بهت بدم میدونم دوستم داری منم دوستت دارم ولی هرچی بزرگترها بگن اونم گفت باشه وبعد از20 روز اومد شهرمون بامادر وخواهر بزرگم یه دیدار داشت تواون دیدار خواهرم ومادرم جاخوردن وقتی از قرار اومدیم خونه بهم گفتن همین الان باید باش تموم کنی خلاصه مخالفت خیلی شدید داشتن وگفتن اگه تموم نکنی به بابات میگیم ....منم به ایشون گفتم باید قید من بزنی وکات!!!
    تا3ماه همش اصرار وگریه وتهدید ونفرین بود هرچی منطقی باش حرف میزدم درکم نمیکرد شماره های دوستام داشت میرفت مزاحمشون میشد وزنگ میزد وسرمن حرف میزد وفحشم میداد که چرا باش تمام کردم
    من به خودم رجوع میکنم به نظر من کارعاقلانه ای انجام دادم هرچقدر باش منطقی تر حرف میزدم بدتر میشد ولی بازبه خودم میگم آیا من دل شکوندم؟ اون چقدر حق داشت؟ آیا حق بامن بوده یابااون؟
    ویرایش توسط mahi_noghrei : پنجشنبه 22 اسفند 92 در ساعت 15:53


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چگونه شخص مورد علاقه خود را یافت؟
    توسط reza0263 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 13 اردیبهشت 93, 02:56
  2. مراجعه به روانکاو - دقیقا چه انتظاری باید داشت؟
    توسط Tina64_000 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 مهر 92, 14:16
  3. طلاق، تنها چاره‌ی خیانت؟
    توسط del در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 شهریور 92, 16:25
  4. چطور میشه با شوهر شوخ یه زندگی نرمال داشت؟
    توسط ساناز1160 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 00:47
  5. چه آسان، چه سخت؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: شنبه 12 آذر 90, 23:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.