به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 فروردین 93 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1392-12-17
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    127
    سطح
    2
    Points: 127, Level: 2
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 17 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چیزی که در مورد باجناق آینده شنیده ام عصبیم کرده و فکر تلافی در آینده هستم ،لطفاً راهنمایی کنید

    سلام

    اولا مطالب ارسال شده با این نام کاربری مال دوستم هست و من با نام کاربریش اومدم

    دوما نمیدونم این مطلب در قسمت مناسب گذاشتم یا نه مدیران ببخشن

    سوما اصلا نمیدونم گفتن این مطلب درسته تو عمومی یا نه به هرحال میگم راهنمایی کنید.



    سلام من شش ماه به یک دختر خانوم 22 ساله دوست شدم خودم 27 سالمه خیلی بهم هم علاقه مندیم و عاشق هم هستیم من بعد از 5 ماه شناخت همه جور این خانم بهش قول ازدواج دادم و قرار چند روزه دیگه برم خواستگاریش
    قبل از این که موضوع رو بگم من خیلی خیلی به این خانوم اعتماد دارم به پاکی و نجابت و سنگینیش همه جور تست کردمش سربلند شده حتی تعقیبش کردم با شماره های مختلف تستش کردم و ......
    کارهای زیادی واقعا فهمیدم ذاتا دختره پاکی هست
    و همه چیز رو راجب گذشتمون به هم گفتیم اون قسم خورد که فقط با یک پسر دوست داشته در حد اس ام اس اونم در حد یک ماه
    من هم بهش گفتم با چند دختر قبلا دوست بودم
    خیلی دختر حرف گوش کنی هست و هر چیزی براش اتفاق بیوفته و هر کی مزاحمش بشه بهم میگه

    تا اینکه دیدم همیشه با نفرت از داماد شون یعنی شوهر خواهرش که پسرعموش هست صحبت میکنه من پرسیدم راجب اخلاق شوهر خواهراش که از همه تعریف میداد غیر از این یکی که پسرعموش هم هست
    تا اینکه گفت چرا ازش متنفره
    میگفت نه ماه پیش خونه خواهرم بود وقتی خواهرم رفت حموم این بزور و صورتمو بوسید و خیلی ببخشید میگم دست به سینه هام زد در حد چند ثانیه من هر چی تلاش کردم نتونستم خودمو نجات بدم گفت از ناراحتی گریه کردم ولی برای زندگی خواهرم خراب نشه چیزی به کسی نگفتم ولی دیگه باهاش حرف نزدم تا چند روز بعد دوباره همین کار رو کرد منم با مشت زدمش ولی
    قسم میخورد نمیدونستم باید چیکار کنم به کی بگم از رو دوست داشتن خواهر و بچه خواهرم نگران زندگیش بودم به کسی نگفتم

    گفت دیگه تو این نه ماه طرفم نیومد قسم خورد که بی تقصیره
    من نظرم نسبت به عشقم اصلا عوض نشود و قبولش دارم و واقعا صداقت تو حرفاش پذیرفتم


    حالا خیلی عصبی هستم
    نمیتونم بی خیال دختر بشم
    ولی به این فکر میکنم باجناق آینده ام دست به زنم زده عصبی میشم این موضوع یک روز بهم گفته

    دختر گفت حاضرم رفت و آمدم رو با خونه خواهرم قطع کنم
    ولی من خیلی قاطی کردم
    چیکار کنم ؟
    چطوری در اینده حالش دامادشون بگیرم ؟
    به خانواده اش بگم راجب دامادشون؟
    دختر میگه من بی تجربگی کردم به کسی نگفتم ولی هرچی تو صلاح میدونی انجام بده

    بازم ببخشید این موضوع بر خلاف میلم تو عمومی مطرح کردم ولی نیاز به راهنمایی دارم

    ممنون
    ویرایش توسط a boy : پنجشنبه 22 اسفند 92 در ساعت 10:20


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 فروردین 95, 11:28
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 18:50
  3. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه...(نیازمند راهنمایی شدید)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مرداد 92, 16:36
  4. آیا تمیزی و زیبایی و نظافت تنها مخصوص خانم هاست؟!
    توسط mostafavi9090 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 آبان 91, 12:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.