سلام
اولا مطالب ارسال شده با این نام کاربری مال دوستم هست و من با نام کاربریش اومدم
دوما نمیدونم این مطلب در قسمت مناسب گذاشتم یا نه مدیران ببخشن
سوما اصلا نمیدونم گفتن این مطلب درسته تو عمومی یا نه به هرحال میگم راهنمایی کنید.
سلام من شش ماه به یک دختر خانوم 22 ساله دوست شدم خودم 27 سالمه خیلی بهم هم علاقه مندیم و عاشق هم هستیم من بعد از 5 ماه شناخت همه جور این خانم بهش قول ازدواج دادم و قرار چند روزه دیگه برم خواستگاریش
قبل از این که موضوع رو بگم من خیلی خیلی به این خانوم اعتماد دارم به پاکی و نجابت و سنگینیش همه جور تست کردمش سربلند شده حتی تعقیبش کردم با شماره های مختلف تستش کردم و ......
کارهای زیادی واقعا فهمیدم ذاتا دختره پاکی هست
و همه چیز رو راجب گذشتمون به هم گفتیم اون قسم خورد که فقط با یک پسر دوست داشته در حد اس ام اس اونم در حد یک ماه
من هم بهش گفتم با چند دختر قبلا دوست بودم
خیلی دختر حرف گوش کنی هست و هر چیزی براش اتفاق بیوفته و هر کی مزاحمش بشه بهم میگه
تا اینکه دیدم همیشه با نفرت از داماد شون یعنی شوهر خواهرش که پسرعموش هست صحبت میکنه من پرسیدم راجب اخلاق شوهر خواهراش که از همه تعریف میداد غیر از این یکی که پسرعموش هم هست
تا اینکه گفت چرا ازش متنفره
میگفت نه ماه پیش خونه خواهرم بود وقتی خواهرم رفت حموم این بزور و صورتمو بوسید و خیلی ببخشید میگم دست به سینه هام زد در حد چند ثانیه من هر چی تلاش کردم نتونستم خودمو نجات بدم گفت از ناراحتی گریه کردم ولی برای زندگی خواهرم خراب نشه چیزی به کسی نگفتم ولی دیگه باهاش حرف نزدم تا چند روز بعد دوباره همین کار رو کرد منم با مشت زدمش ولی
قسم میخورد نمیدونستم باید چیکار کنم به کی بگم از رو دوست داشتن خواهر و بچه خواهرم نگران زندگیش بودم به کسی نگفتم
گفت دیگه تو این نه ماه طرفم نیومد قسم خورد که بی تقصیره
من نظرم نسبت به عشقم اصلا عوض نشود و قبولش دارم و واقعا صداقت تو حرفاش پذیرفتم
حالا خیلی عصبی هستم
نمیتونم بی خیال دختر بشم
ولی به این فکر میکنم باجناق آینده ام دست به زنم زده عصبی میشم این موضوع یک روز بهم گفته
دختر گفت حاضرم رفت و آمدم رو با خونه خواهرم قطع کنم
ولی من خیلی قاطی کردم
چیکار کنم ؟
چطوری در اینده حالش دامادشون بگیرم ؟
به خانواده اش بگم راجب دامادشون؟
دختر میگه من بی تجربگی کردم به کسی نگفتم ولی هرچی تو صلاح میدونی انجام بده
بازم ببخشید این موضوع بر خلاف میلم تو عمومی مطرح کردم ولی نیاز به راهنمایی دارم
ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)