]من 27 سالمه و شاغلم. من 5 ساله كه ازدواج كردم و بچه هم ندارم. شوهر من مرد خيلي بداخلاقي و خيلي هم بد دهنه به خاطر رفتارهاي بدش ديگه علاقه‌اي بهش ندارم.نمي خوام عمرمو با هاش تلف كنم ويا اينكه بچه دار بشم و يه موجود ديگري رو بدبخت كنم.با توجه به رفتار شوهرم ميدونم اگر بچه دار بشم رفتارش بدتر ميشه و بيشتر به من گير ميده. نميدونم اگه طلاق بگيرم كار درستي كردم يا نه؟