به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مشکل من و داماد کوچیکمون

    با سلام و درود خدمت همگی دوستان عزیز

    سپاس از اینکه وقت گرانبهاتون رو برای خوندن مشکلم میزارین

    با خواهرم یه خونه خریدیم دوطبقه طبقه اولش رو آبجیم میخواد بشینه و طبقه بالاش رو ما.از اول قرار نبود با هم بگیریم میخواستیم یا تنها یه خونه یه طبقه بخریم یا با دوماد دومیمون بخریم.چون آبجیم بعضی وقتا شبا تنها میمونه داداش کوچیکم میره خونشون بلاخره پسفردا داداشم میخواد ازدواج کنه این وسط آبجی کوچیکه ما میمونه تنها.هیچی دیگه شانس خورده یه خونه پیدا کردیم و خریدیم دوتایی.مسائل مالیش بماند که زیاد برام مهم نیست یه سری مشکلاتی پیش اومد که حل شد.حالا مونده یه مسئله اصلی

    اینوسط من خودم خانوادم و همسرم کلا اخلاقمدار هستیم آدمای ساده که کار به کار کسی نداریم از کسی هم خوشمون نیاد رفت و آمد رو میرسونیم به سالی یکبار یا نهایت دوبار اگه خیلی نزدیک باشه اونم.این وسط اخلاقش اصلا خوشم نمیاد یعنی به هیچ عنوان میخوام کمک بگیرم ازتون چیکار کنم.

    سپاس از مدیر همدردی عزیز سنگتراشان گرامی بخاطر سایت زیباشون و شرمنده که فعلا برام مقدور نیست عضویت بزنم ولی در اصرع وقت حتما.رفتار جراتمندانه و طریقه درست حرف زدن رو کامل بلدم و آدم بی سرو زبونی هم نیستم خانومم که خداروشکری توی گرفتن حقش خیلی خوب رفتار میکنه. ولی بخاطر آبجی کوچیکم مجبورم(میدونم مجبورم رفتار غلطیه) منفعلانه برخورد کنم ولی دیگه خسته شدم بریدم نمیکشم بخدا زله شدم بقرآن یعنی وقتی تلفنم زنگ میخوره فشار عصبیم یمزنه بالا چندبار معدم درد گرفته خانومم بدتر از من.

    نمیتونم رابطم رو قطع کنم واسه خاطر آبجیم.میشه بگین چیکار کنم؟
    چیزی که به ذهن خودم میرسه اینکه رابطه رو کمش کنم.دوستان اگه راه حل دیگه ای به ذهنشون میرسه خوشحال میشم کمکم کنن

    با سپاس

  2. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    toojih (جمعه 25 بهمن 92), میشل (جمعه 25 بهمن 92), شمیم الزهرا (شنبه 26 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.