سلام و خسته نباشید به همگی
بدون حاشیه میرم سر اصل مطلب
من به یه دختر خانومی به شدت علاقه دارم،این علاقه هم با توجه به شناخت کاملی که از ایشون بدست اوردم ایجاد شده...
میخواستم راهنماییم کنید که چطور بتونم در ایشون علاقه ای نسبت به خودم ایجاد کنم!؟
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام و خسته نباشید به همگی
بدون حاشیه میرم سر اصل مطلب
من به یه دختر خانومی به شدت علاقه دارم،این علاقه هم با توجه به شناخت کاملی که از ایشون بدست اوردم ایجاد شده...
میخواستم راهنماییم کنید که چطور بتونم در ایشون علاقه ای نسبت به خودم ایجاد کنم!؟
ویرایش توسط روزگار تنهایی : دوشنبه 21 بهمن 92 در ساعت 01:37
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)