به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 دی 94 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1392-4-31
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    2,334
    سطح
    29
    Points: 2,334, Level: 29
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    17

    تشکرشده 24 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    فرار یک دختر از من

    سلام
    یک دختری را در دانشگاه دوست دارم منتها از رفتار های عجیبی که دارد تا 8 ماه هست که موفق به ارتباط نزدیک باهاش نشدم
    این دختر در روستا زندگی می کند و متولد 72 هست و تا به حال با یک پسر در دانشگاه به واسطه دوستش ارتباط برقرار کرده و آن هم یک هفته طول نکشیده که پسره این رابطه را تمام کرده است چون ظاهرا دختر انگار نه انگار که راضی به برقرای ارتباط با یک پسر شده است یعنی محل نمی گذاشت به پسر .
    چند بار حضورا سعی کردم که جریان رو من تعریف کنم که دوستش دارم ولی قسمت نمی شد هر دفه هم پدرش دنبالش می آمد در دانشگاه و موقعیت نمی شد که بگم
    تا اینکه 8 ماه پیش مجبورا حضوی صحبت کردم و یک نامه ای بهش دادم 3 ماه تابستان گذشت و خبری نشد مهر ماه آمد و من مجددا در بیرون از دانشگاه دوباره باز هم درخواست دوستی کردم و باز هم نشد سپس یکی دو بار دسته گل روی ماشین باباش که با اون می اومد دانشگاه گذاشتم البته کار احمقانه دیگری انجام دادم اینکه یک دسته گل را در منزل شخصی باباش در حیاط گذاشتم و بعد از مدتی در دانشگاه من رو صدا کرد و در یک جمله کوتاه گفت یک بار دیگه تکرار بشه کمیته انضباطی می گم بعد من دنبالش افتادم که مجددا قضیه اصلی اینکه واقعا دوستش دارم رو بهش بگم و نشد مدتی گذشت گفتم که اوضاع آروم شه من مجددا همین 2-3 هفته پیش برای بار آخر دیدم و از سیر تا پیاز قضیه رو گفتم و بعد از اتمام بی جواب و چیزی سوار ماشین شد و زود رفت
    نمی دانم واقعا دیگه چی کار کنم ...
    خیلی رسمی توضیح دادم ببخشید
    ولی خلاصه بگم خیلی دوستش دارم نه اینکه براش بمیرم ولی واقعا دختری هست که سر به زیر و پاکدامن و در کل کسی که ایده ال برای من هست احساس می کنم اون هم دوست داره منو ولی دودل هست و من بر این بابت نمی دونم چی کار کنم صبور بودم تا این زمان و هستم
    شاید بخاطر شرایط محیط روستا که در آنجا زندگی می کند باعث شود که تا به حال موفق به ارتباط باهاش نشدم
    دوستان یک راهنمایی کنید من رو اگر هم سوالی بود بپرسید که جواب بدم

  2. کاربر روبرو از پست مفید bb12 تشکرکرده است .

    toojih (پنجشنبه 17 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.