بخاطر اینکه ممکنه تصمیمت در لحظه باشه تو اوج احساسات .بعدا پشیمون شی.
ورگرنه همه میدونن سختی کشیدی عزیزم.ولی بهت میخواین روحیه بدن ک بتونی بیشتر تلاش کنی و بسازیش.
خراب کردن ک کاری نداره ساختن ک سختی داره
کاربر روبرو از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده است .
علاقه مندی ها (Bookmarks)