متاسفم واسه اینکه باعث شدم با یاداوری مسائل تلخ گذشته اون دوران تلخ براتون تداعی بشه.اما شاید این پیشینه که از خودتون میذارید در کمک بچه ها و حتی کارشناسان سایت به شما بتونه موثر باشه.
فقط یه چیزی رو روش تاکید می کنم.وابسته به هیچکس و هیچ چیز نشو.ازشون بت نساز.نذار برات تابو بشن.ارتباطت رو با خدا قوی کن.این خیلی مهمه.خیلی خیلی بیشتر از اونی که ما فکر می کنیم.
عمری بود باز خدمت میرسم.
فقط خدا![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)