نقل قول نوشته اصلی توسط dokhtare mehraban نمایش پست ها
خیلی دوست دارم برم پیش مشاور..ولی مشاور خوب و زبده که فقط پول الکی نگیره و حرفای خودمو بهم تحویل بده سراغ ندارم..شما کسی رو می شناسید؟

- - - Updated - - -

دوستان تو رو خدا مشاور خوب سراغ ندارین؟
نه من کسیو ننیشناسم.
ولی حواستو خیلی جمع کن اگه اون اول بی دقتی کردی و قول چیزی دادی ک ماله خودت نبوده.
الان لطفا بیشتر فک کن
فرض کن ک بنامشم کنی اونوقت چی؟ اون وام بنام باباته اگه یوقتی زیر خرفاش بزنه و قسطارو نده بابات مقروض میشه به بانک و مجبور میشه بازم خودش بده
اونوقت میبینی شوهرت مفتی مفتی صاحب خونه شده.
بنظرم بگرد یه مشاور خوب پیدا کن یا یه مشاور حقوقی بگیر.
ازش بپرس که چکار کنی که اگه هم بنام زدی بقیه ی پولشو ایشون بدن و نتونن هم زیرش بزنن.
اصن شوهرت توان مالیشو داره؟؟

- - - Updated - - -

بنظرم ما وقتی ازدواج میکنیم منی دگه وجود نداره ماله من و ماله تویی وجود نداره دیگه دو تا من تبدیل شده به ما .
اصن نباید این چیزا مسله مهمی باشه
مشکل شوهرت یجیز دگه اس خوته نیس. بگرد مشکل اصلیو پیدا کن.