سلام.
فکر نمیکنم حتی با انتقال کل سند خونه به همسرتون مشکلات کمتر بشه. آخه از هر طرف بهش نگاه می کنم این اصلا چیز مهمی نیست که کسی بخواد یادش بمونه چه برسه به اینکه به زبون بیاره و متوقع هم باشه.
شما در مقابل این حرف همسرتون چه واکنشی نشون میدین؟
از قسطای وام چقدر مونده، نصف قیمت خونه هست؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)