[/color]از نظر تاریخی ازدواج امری ضروری برای تولید نسل است. در گذشته هدف ازدواج بچه دار شدن و تعهد زن وشوهر نسبت به یگدیگر بود ولی حالا با گذشت چندین سال چطور[color=#FFFF00.؟ ایا هدف فقط همون تولید نسله؟