دوست عزیز شما واقعا تو احساسات غرق شدی و متاسفانه ببخشیدا کور و کر شدی دیگران هر چی میگن شما سازه خودتو میزنی ولی بزار ی چیزی بهت بگم تو که اینقدر احساسی هستی اگه باهاش ازدواج کردی و تو زندگی مشترکتون بهت بی توجهی کرد و احساستو نادیده گرفت میدونی چی میشی !!!؟؟؟؟ شما چون رابطه ی اولته اینقدر احساسی شدی موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)