من و همسرم 1 سال اول مشکلات کمی داشتیم اگرم چیزی پیش میومد حلش می کردیم اما به مرور شرایط هر دو مون رو تحت فشار قرار داد. من از رفت وآمدای زیاد، از مشکلات کاری ، از نداشتن تفریح و... تحت فشار درونی بودم.نمی تونستم تاییدش کنم، نمی تونستم بهش تکیه کنم ، از غرغراش در خصوص نبودن کار و بی پولی خسته شده بودم! اونم خسته شده بود عصبی شده بود( البته زمینه شو هم داشت) می خواست از این مسئولیت سنگین خلاص شه! محبتمون به هم کم شده بود.