شوهرم مهندسه ولی مثل یک کارگر ازش کار میکشن و حقشو اونقدر که هستبهش نمیدن
یک آدم فوقالعاده مهربون اما شدیدا مغرور
لذت بسیار زیادی از کل کل و اذیت کردن اطرافیان میبره مخصوصا خانومها(مثل خاهرم و زن داداشام و دوستام)
نمیدونم از چیش باید بگم؟
- - - Updated - - -
من خودم خیلی آدم ولخرج و پرتوقعی هستم الان چون وضعیت مالی بهم ریختس مراعات میکنم
البته اینم بگم شوهرم اصلا خسیس نیست و زمانی که جیبش پره هیچی دریغ نداره و بهترین چیزارو برام میگیره








علاقه مندی ها (Bookmarks)