به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array

    دلم می خواد خواستگارهایم را به تعویق بیاندازم

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام دوستان
    چند وقتی است که یه سری درد و دل و نگرانی دارم.همش می خواستم بیام اینجا و با شما مطرح کنم اما صرف نظر می کردم.
    اما دیگه امروز دیدم واقعا احتیاج به انگیزه و روحیه دارم.اصلا تمرکز ندارم.

    من الان ترم 5 ارشد هستم.کار هام به شدت فشرده است.واقعا نمی تونم 6 ترمه بشم.چون هزینه داره!!!

    تو این مدت خواستگار برام زیاد اومد.واقعا خیلی درگیری فکری داشتم.از محرم هر کسی زنگ زد گفتیم ان شاالله بعد محرم و صفر تشریف بیارید.یعنی بهانه آوردم تا توی این مدت بتونم کار پایان نامه ام را جلو ببرم.

    من دیگه واقعا به قانون جاذبه ایمان آوردم.الان دقیقا من خواستگار نمی خوام ولی چند تا خواستگار پیدا شده.که 3تاشون را در جریانم که تحصیلاتشون در حد من یا بالاتره و یکی لیسانس اما گویا خیلی پسر مذهبی هست(که برای من معیار خیلی مثبتیه) یکیشون را هم هنوز نمی دونم.

    ***البته خب معلوم نیست از این ها چند نفرشون منو یادشون می مونه و بعد از محرم و صفر میان.البته 2 نفر گویا خیلی رغبت دارن.*یکیشون هم گویا به معیارهایم نزدیکه.(چون معرف دوستم هست و منو میشناسه.هنوز در مورد اولین جلسه چیزی نگفتیم.).حالا فعلا فکر کنید مثلا 2یا 3 نفر پیگیر مساله خواستگاری بشن.
    از یک طرف دلم می خواد پایان نامه ام را جلو ببرم.خیلی کارهای آزمایشگاهی دارم.گاهی 8 یا 9 شب خونه می رسم.بهمن باید دفاع کنم.واقعا استرس دارم.اما تمرکز ندارم.تو نوشتن پایان نامه خیلی تنبلی می کنم.تو کار عملیم خیلی سختی دارم.واقعا کارم باید دقیق باشه.هر اشتباه ...

    حالا من چی کار کنم؟
    چه جوری موقع درس به موضوع ازدواج فکر نکنم؟
    *خودم یه فکری به سرم زد.ببینید خوبه؟ بعد ماه صفر هر کدوم که زنگ زدن می گیم مادر آقا پسر تشریف بیارن.اگه مایل به ادامه بودن؛حقیقت را می گیم.می گیم به دلیل پایان نامه (چون اون موقع دیگه به دفاع نزدیک می شم)لطفا بقیه مسائل بمونه برای بعد از بهمن ماه.این جوری ذهنم کمتر درگیر میشه.
    *اما بعضی خواستگاران من خودشون از همون اول با آقا پسر میان! اون وقت به نظرتون زشت نیست که بگیم لطفا اول خودتون بیایید ؟

    *به نظرتون بهتر نیست از همون اول راستش را بگیم.بگیم که شرایطم جوری نیست که فعلا به ازدواج فکر کنم.اگر قسمت باشه لطفا بعد از بهمن تشریف بیارید؟
    ولی مادرم می گن این براشون بهانه ای برای جواب منفی تلقی میشه.

    حالا توی این شرایط چه کار کنم؟ همیشه دعا می کردم خدا یک همسر با ایمان و خوش اخلاق نصیبم کنه.تو خواستگارام کمتر شخصی با ایمان واقعی و البته نه تعصبی را دیدم.
    خیلی جنبه های دیگه هم برام مهمه.که واقعا تو یک جلسه نمی تونم بفهمم و باید بررسی کنم.واقعا فکرم را درگیر می کنه!!!!

    ای کاش می شد مساله ازدواج را فقط دو ماه ببندم!
    راستش اگه الان کسی بیاد من بیشتر دوست دارم که اون طرفم معیارهای منو نداشته باشه و اون یا من همو همون جلسه اول نپسندیم.خب فکر می کنم این رغبت منفی(که حتما اشتباه هست) تو شناختم اختلال ایجاد می کنه.مثلا ممکنه یه مساله کم اهمیت را با اهمیت ببینم و برعکس.

    خوشحال میشم که از راهنمایی های شما مثل همیشه بهره مند بشم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    farshidnaji (پنجشنبه 21 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در شرایط زیر تعویق زمان ازدواج مناسبه؟
    توسط hiva_yekta در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اسفند 95, 23:23
  2. مشکل من با دقیقه 90 ای بودن و به تعویق انداختن کارهام.
    توسط تیام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 مرداد 93, 13:10
  3. چطور با پسری که خواستگاری را تعویق می انداز باید برخورد کنم
    توسط elaka در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 دی 92, 16:07
  4. به تعویق انداختن خواستگاری
    توسط aram77 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 آبان 92, 17:45
  5. لزوم به تعویق انداختن رابطه جنسی ( دختر خانم ها حتما بخونن )
    توسط من همسفرم در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 01 فروردین 88, 22:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.