سلام دوستان
نمی دونم عنوان تاپیک بنده به شما چه حسی رو اهدا کرد یا شاید بگم چرا تصمیم به اقدام نامگذاری این تاپیک به این صورت کرده ام نمی دونم دوگانگی شخصیتی وجود داره یا نه
اول از همه به همه دوستان و مراجعین به این تاپیک خوش امد گویی و تشکر می کنم
خواستم اولین کسانی باشین که از مشکلم در جریانید یا شاید قشنگ تر بگم اونم اینه که روی گفتن این مشکل رو ندارم می ترسم بهم بخندن بگن دیوانه شدی
اول از همه خودمو معرفی می کنم اقا پسری هستم 20 ساله که تازه پا به عرصه دانشگاه و اجتماع گذاشته ادمی بودم بشاش و شاد از کوچیکی شخصییت جالبی داشتم خیلی ها ازم خششون می اومد ولی حالا نمی دونم چرا یه مدته اخلاقم رفتارم وجودم شخصییتم عوض شده
برای مثال :
قبلا خیلی خنده شوخی می کردم با همه همیشه اوقات با زبونم همرو محو شخصیتم می کردم ولی یه مدتیه همه چی عوض شده از وقتی که رتم دانشگاه اخلاقم مردونه شده انگار مرد شدم بهترین تعبیری که به ذهنم رسیده
قبلا ها یکم رفتارم ببخشید ببخشید به ادم های مصخره و بی شخصییت نزدیک بود ولی حال 180 درجه تغییر کرده
دوستان می خوام بدونم اختلال شخصییتی پیدا کردم کسی هستش که مثل من یه هوا شخصییتش تغییر کنه ؟
جاهای مختلفی شندیم که شخصییت افراد تغییر می کنه ولی به این صورت؟؟؟؟
دوستان من می ترسم که افسرده شده باشم اخه خیلی برون گرا بودم ولی به مرور زمان نمی گم درون گرا می شم نــــــه ولی جنبه مردونه داره تموم وجودمو می گیره
نمی دونم این مشکله یا چیز دیگه
می ترسم به کسی بگم بگن دیوونه شدی
ممنون که به حرفام چند لحظه ای توجه کردید سپاس و درود بر تک تک دوستان همدردی به ویژه کارشناسان عزیز








علاقه مندی ها (Bookmarks)