به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 تیر 93 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1392-7-17
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    1,117
    سطح
    18
    Points: 1,117, Level: 18
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 33 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم،


    همین اول بگذار بهت بگم که کاملا احوال و شرایط روحیت رو درک میکنم.


    بر اساس صحبت هایی که در مورد همسر داریت ذکر کردی، واضح هست که براش کم نمی گذاری.


    اصرار داری که بدونی از کجا باید بفمهی که " آیا همسرت داره پاش رو کج میگذاره یا نه".


    پرسش اینجاست که اگه حتی بفهمی، چه واکنشی میخوای نشون بدی؟ اصلا به اینجاش فکر کردی؟


    طبق صحبت‌های خودت، دفعه پیش که ماجرا رو فهمیدی شروع کردی به آزار و اذیت کردن خودت و همسرت و زندگی‌ رو تلخ کردی و کارت به روانپزشک و دارو کشید و کاری که انجام دادی، شک و چک کردن هر روزه همسرت بود و به گفته خودت، اون طفلک همه چیز رو تحمل کرد. البته کاملا درک میکنم تمام این حالات و ناراحتی‌هایی‌ رو که کشیدی. اما در حقیقت نمیتونی مدیرّیت بحران کنی‌ و باز اصرار داری‌ بحران‌های دیگه رو هم کشف کنی‌ !!

    - - - Updated - - -

    من اصلا جزو اون دسته از آدمها نیستم که بگم، تو زندگی مشترک، طرف مقابل هر کاری کرد، دیگری باید تحمل کنه. اما با توضیحاتی که عنوان کردی، دو حالت بیشتر وجود نداره:


    ۱) همسرت الان داره هیچ خطایی نمیکنه، که در این صورت، از اونجا که هر کس یک آستانه تحملی داره، اگه محیط منزل و روابطت با ایشون رو صمیمی و آرامش بخش نگه نداری، ممکنه خلاصه صبرش تموم بشه و آرامش رو جای دیگه جست و جوو کنه.


    ۲) همسرت خدای نکرده، الان داره خطایی انجام میده، که در این صورت هم رفتار‌های حساب نشده شما، ایشون رو بیش از پیش تو اشتباهاتش غرق خواهد کرد و روز به روز از هم دور میشید.


    پس فکر میکنم الان دیگه خودت میدونی تو چه شرایط حساسی هستی‌؛ اگه زندگیت با همسرت برات مهمه، بهترین کار در حال حاضر اینه که تمرکز رو روی آرامش بخشیدن به معنای واقعی‌ کلمه، رو خودت و همسرت بزاری.

  2. 2 کاربر از پست مفید Sarvin تشکرکرده اند .

    S.H.I.D.E.H (سه شنبه 12 آذر 92), دختر بیخیال (سه شنبه 12 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.