سلام
خواهر منم نسبن به یکی از معلماش همین حسو داره.البته نرفت مستقیم بهش بگه.همیشه درسشو میخوند و همیشه نمره های عالی از اون درس میگرفت.معلمشم بهش توجه میکرد و کم کم سر موضاعات درسی صمیمی تر شدن حالا عاشق همدیگه هستن و خیلی باهم رابطه دارن و همیشه واسه همدیگه کادو میخرن.حتی واسهعروسی منم معلمش کادو داد.
شماهم حالا اگه نمیتونی مستقیم بگی سعی کن از روشهای مختلف بهش نزدیکتر بشی و اگه اونم راغب باشه خود به خود صمیمی تر میشین و همه چی حل میشه.به همین راحتی.اصلا هم خودتو عذاب نده.