من واقعا به ارامش نیاز دارم حتما تلفنمو از دست درس خارج میکنم
اما میدونم بعدش باید به این که این مدت کجا بودم و چرا نبودم جواب بدم .. این کارو قبلا تجربه کردم به مدت یک ماه که جویای حالم از دوستانم شده بود
تشکرشده 434 در 128 پست
من واقعا به ارامش نیاز دارم حتما تلفنمو از دست درس خارج میکنم
اما میدونم بعدش باید به این که این مدت کجا بودم و چرا نبودم جواب بدم .. این کارو قبلا تجربه کردم به مدت یک ماه که جویای حالم از دوستانم شده بود
Aminn (سه شنبه 05 آذر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)