سلام عزیزم.باید باهاش حرف بزنی تا بفهمی قصد واقعیش چیه.چطوری میشه شما بشی خواهرش.بهش بگو خواستگار داری.عزیزم احساسات رو کنترل کن و با عقلت برو جلو.
تشکرشده 851 در 242 پست
سلام عزیزم.باید باهاش حرف بزنی تا بفهمی قصد واقعیش چیه.چطوری میشه شما بشی خواهرش.بهش بگو خواستگار داری.عزیزم احساسات رو کنترل کن و با عقلت برو جلو.
جاثیه (یکشنبه 03 آذر 92), سنجاب بازیگوش (یکشنبه 03 آذر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)