به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 اردیبهشت 97 [ 09:02]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    3,560
    سطح
    37
    Points: 3,560, Level: 37
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مهارت كلامي ندارم ، نميتونم خوب صحبت كنم!

    دوستان عزيزم سلام

    خوب خدارو شكر من تونستم كار پيدا كنم و اين مهمترين و بهترين اتفاقيه كه توي اين مدت برام افتاده و از اين بابت خدا رو شكر ميكنم.
    اما مساله اي كه پيش اومده در واقع نقطه ضعف من از بچگيم بوده! كم حرف و تا حدي كمرويي !! كه به نظرم شايد تو مدرسه و دانشگاه و محيط خونواده مساله ي خيلي مهمي به حساب نياد ، اما براي محيط كار ايجاد مشكل ميكنه.
    با توجه به اينكه محيط كاري من خدارو شكر محيط خوبيه، يعني ديروز سرپرست بخش از من خواست كه حتما درباره نرم افزار و چيزاي ديگه اي كه بلد نيستم ازش سوال كنم حتي مسائلي كه ربطي به كار نداره ولي ميتونه به اطلاعات من در زمينه رشته ي خودم كمك كنه ( من ليسانس نرم افزارم ) ؛ كه اين به نظرم خيلي عاليه ولي با اين مشكلي كه من دارم ميترسم اين موقعيت عالي از دستم بره !
    به نظرم من اصلا بلد نيستم خوب حرف بزنم؛ يعني مهارت هاي كلامي و فن بيان بلد نيستم؛ وقتي حرف ميزنم آخرش جملمو مي خورم ، فعل و فاعلو قاطي ميكنم!
    البته اينم بگم كه من اعتماد به نفس خيلي بالايي ندارم ، يعني متوسطه ، شايد به اين ربط داشته باشه!
    لطفا كمك كنيد ، اگه ممكنه راه حل عملي بگيد تا تمرين كنم،
    ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید mehraneh67 تشکرکرده است .

    جاثیه (شنبه 02 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نميتونم از حقم در خانواده دفاع كنم.
    توسط roze sepid در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 25 مرداد 92, 20:30
  2. نه ميتونيم بدون هم زندگي كنيم نه با هم لطفا كمك!
    توسط fereshteh77 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 بهمن 91, 03:05
  3. چند سال ديگه منتظرت بمونم ؟ آيا ميتونم ؟
    توسط نيكتا در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 78
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 مرداد 90, 17:58
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 مرداد 90, 09:49
  5. نميخواد يا نميتونه؟
    توسط hamishetanha در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 29 آبان 89, 21:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.