به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 آذر 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-8-24
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    76
    سطح
    1
    Points: 76, Level: 1
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    24

    تشکرشده 10 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    طلاق یا زندگی؟

    سلام
    بیست و نه سال سن دارم پنج سال پیش چشم بسته و بدون هیچ کندوکاوی با پادرمیونی یکی از اقوام و بدنبالش پیگیری مادر و خواهرم با دختری که سه چهار سال از خودم کوچکتر بود ازدواج کردم بعد ازدواج فهمیدم چه اشتباه بزرگی کردم که نتیجش بدبختی خودم و همسرم شد
    مشکل من و همسرم یک مشکل نیست افکار اخلاق علایق لباس پوشیدنا طرز صحبت کردنا رفت و آمدا توو همه چی با هم مشکل داریم صدوهشتاد درجه اختلاف فکری و رفتاری!
    البته باید بگم همسر بنده با همه چی میسازه اگر چه هیچی بدلش نیست مورد قبولش نیست اما هیچ وقت شکایت نمیکنه میگه من بهمین وضعیت راضیم میسوزم و میسازم و نمیخام زندگیم از هم بپاشه
    البته توو جو و اجتماعی که من زندگی میکنم این پاسخ خیلی بعید نیست چرا که طلاق و جدایی در اینجا یعنی مرگ یعنی بدبختی محض برای دختر
    حتی وقتی بهش میگم ما بدرد هم نمیخوریم باید از هم جدا شیم گریه میکنه
    اوضاع رقت باری رو داریم تجربه میکنیم انسان یه بار بدنیا میاد و یه بار زندگی میکنه
    ما همین یه بار رو به غلط رفتیم و هیچ راه برگشتی نمیبینیم
    البته من میخام جدا شم اما تا وقتی همسرم نخاد نمیشه
    خونواده هامون از این اوضاع باخبر نیستن گفتن طلاق پیش اونا هم یه مصیبته که حتما واکنششون جدیه
    لازم بذکره هر دو تامون تحصیلات تکمیلی داریم و بیکاریم با هزار تا مشقت فقط خرج روزمرگی مونو بدست میارم
    چیکار کنم؟
    ادامه به این زندگی؟
    جدایی؟
    هیچ کدومش برام مقدور نیست
    کمکم کنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید dard_87 تشکرکرده است .

    اشنای قدیمی (شنبه 25 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برم سمت دارو درمانی؟
    توسط گل همییشه بهار در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 اسفند 94, 04:55
  2. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آذر 94, 21:08
  3. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 آذر 94, 16:37
  4. چرا باید کمی اشتباه بکنی؟
    توسط khaleghezey در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 مهر 94, 12:43
  5. اظهار تمایل همکار خانم به ازدواج و نحوه رد بدون دلخوری؟
    توسط sayrex در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 شهریور 91, 23:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.