سلام.
خوبید آقا وحید؟

پستهاتونو خوندم.

آقا وحید، یه سوال.

شما چند نفر رو که درونا به نظرتون قابل ستایش هستند رو نام ببرید و بگید چرا به نظرتون قابل ستایش هستند؟
این اشخاص میتونن هر کسی باشن. مثلا پدرتونف مادرتون، یک دانشمند، یه نانوا، یک همسایه، یک قوم و خویش، یک معلم، یک جنگجو، یک کارگر، یا هر کسی دیگه....
اینو به دقت بهش فکر کنید و جواب بدید.

بستگی به جوابتون حرفهای دیگه ای باهاتون دارم.