درست نیست هر وقت بله را گرفتی هدیه بده!
اینجوری فکر میکنند خیلی احساساتی هستی یا آداب و رسوم خواستگاری را نمیدانی!
تشکرشده 293 در 136 پست
درست نیست هر وقت بله را گرفتی هدیه بده!
اینجوری فکر میکنند خیلی احساساتی هستی یا آداب و رسوم خواستگاری را نمیدانی!
kamran2007 (شنبه 11 آبان 92), MOHAMAH (پنجشنبه 09 آبان 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 09 آبان 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 09 آبان 92), دختر مهربون (پنجشنبه 09 آبان 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)