سلام دوستان
قراره خانواده ی دختر مورد علاقم که رفتم خواستگاریش بعد از دو جلسه که رفتیم خونشون صحبت کردیم بیان خونه ی ما برای آشنایی بیشتر
به نظرتون خوبه یک هدیه بدیم به دختر خانوم؟ یعنی منظورم اینه که خارج از عرف نیست این کار؟
تشکرشده 11 در 7 پست
سلام دوستان
قراره خانواده ی دختر مورد علاقم که رفتم خواستگاریش بعد از دو جلسه که رفتیم خونشون صحبت کردیم بیان خونه ی ما برای آشنایی بیشتر
به نظرتون خوبه یک هدیه بدیم به دختر خانوم؟ یعنی منظورم اینه که خارج از عرف نیست این کار؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)