سلام دوستان
قراره خانواده ی دختر مورد علاقم که رفتم خواستگاریش بعد از دو جلسه که رفتیم خونشون صحبت کردیم بیان خونه ی ما برای آشنایی بیشتر
به نظرتون خوبه یک هدیه بدیم به دختر خانوم؟ یعنی منظورم اینه که خارج از عرف نیست این کار؟