ممنون سنجاقک جان دارم فکر می کنم برم پیش یه مشاور یا روانشناس بالینی فقط خدا کنه بتونم باهاش ادامه بدم و وسطش ول نکنم
تشکرشده 5 در 5 پست
ممنون سنجاقک جان دارم فکر می کنم برم پیش یه مشاور یا روانشناس بالینی فقط خدا کنه بتونم باهاش ادامه بدم و وسطش ول نکنم
فرشته مهربان (دوشنبه 13 آبان 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)