به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #18
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دور از شان یک دختر اینه که هر کسی را واسطه ازدواجش کند و آنها هم هر پسری را دیدند به خانه دختر بفرستند.
    با این کار شما یک واسطه درست و حسابی انتخاب می کنی که هر کس و ناکسی را برای شما نمی فرستد.
    این در شان شما است که هر کسی بیاید به شما پیشنهاد ازدواج با پسرش را بدهد بعد هم یک عیبی روی شما بگذارد و بگوید ای ببخشید نمی دانستم سنتان زیاد است !!!!! و شما را با احساس خرد شده رها کند ؟ فکر می کنم راجع به این در تاپیک قبلی مفصل صحبت کردم.

    اگر می خواهی از طریق سنتی ازدواج کنی گفتم که باید چکار کنی تا خواستگار مناسب بیاید. گفتم که باید با اطرافیانت مفصل صحبت کنی و معیارهایت را بگویی. گفتم که باید قبل از اینکه خواستگار بیاید تلفنی صحبت کنی و یک شناخت اولیه پیدا کنی و اگر مناسب بود راه بدهی که اینقدر از دست خواستگارهای نامناسب سرخورده نشوی.
    در تاپیک قبلی ات مفصل راجع به ازدواج سنتی توضیح دادم. اما شما هر دفعه یک جواب دادی.
    در این تاپیک هم گفتم اگر از راه سنتی نمی توانی خوب عمل کنی از این راه برو که باز هم یک بهانه دیگر می آوری.

    بالاخره می خواهی چکار کنی ؟ می خواهی همین طور دور خودت بگردی و از درون خودت را خرد کنی ؟

    ازدواج سنتی که می گویی نمی توانی درست مدیریت کنی . ازدواج نیمه سنتی را هم اصلا حاضر نیستی به آن فکر کنی و پیشداوری می کنی. می شود بپرسم می خواهی از چه راهی ازدواج کنی ؟

    از ما انتظار داری دقیقا چه راه حلی برایت پیشنهاد دهیم ؟

    شما توی نقش قربانی فرو رفته ای و حاضر نیستی از آن بیرون بیایی. چرایش را نمی دانم اما بدان به جایی نمی رسی.

  2. 3 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    earth (پنجشنبه 02 آبان 92), ehsan_hamdardi (چهارشنبه 01 آبان 92), faghat-KHODA (پنجشنبه 02 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.