زندگی کن به شیوه خودت ...
با قوانین خودت ... !!
با باورها و ایمان قلبی خودت......
مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند...
برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی...
هر جور که باشی ،
حرفی برای گفتن دارند ...!!
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
زندگی کن به شیوه خودت ...
با قوانین خودت ... !!
با باورها و ایمان قلبی خودت......
مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند...
برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی...
هر جور که باشی ،
حرفی برای گفتن دارند ...!!
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
ویرایش توسط ویدا@ : سه شنبه 30 مهر 92 در ساعت 12:33
reihane_b (جمعه 20 دی 92), فرشته اردیبهشت (شنبه 26 بهمن 92), سرگشته دوست (دوشنبه 10 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 11 دی 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)