به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 مهر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    28
    سطح
    1
    Points: 28, Level: 1
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    9
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    **شروع یک آَشنایی ...... صحیح یا غلط ؟**

    با سلام خدمت تمامی بچه های اسک دین و کارشناسان محترم

    بدون هیچ مقدمه ای میرم سر اصل مطلب

    ترم 7-8 دانشگاه هستم (نزدیکهای آخرای کارشناسی ) و تا الان که رفتم سرم را تو دانشگاه انداختم پایین رفتم و اومدم

    چون سرکار هم میرم واقعا نمیرسم که بخوام حواشی زیادی واسه خودم تو دانشگاه داشته باشم

    این ترم بگم متاسفانه یا خوشبختانه من از دختری خوشم اومده و هنوز هیچ چیزی را به ایشان بروز ندادم و گفتم که قبل از هر چیزی با دوستان عزیز سایت همدردی مشورت کنم

    یک دوستی دارم که واقعا باهاش خیلی راحتم و با ایشون مشورت کردم

    ایشون ( خانمی که این ترم باهاشون آشنا شدم ) از نظر من خیلی پئون های مثبت زیادی دارند (ظاهری)و از دید دوستم و از دید خودم مشکل حجاب دارند و ایشون تقریبا بد حجاب هستند ولی حسم میگه که ایشون دختر خوبی هستند

    من هم آدمی هستم که یکم واسم مسئله حجاب مهمه ....

    واقعا این وسط نه من به ایشون حس دارم و نه ایشون از این خوش اومدن من اطلاع دارند

    بحث اصلی من با دوستم هم همش سر همین بود که ایشون میگفت این بدحجابیش نقطه مقابل توئه

    اما نکته ای که وجود داره اینه که من از ایشون هیچی نمیدونم و قصد داشتم یک یا دو جلسه برم باهاشون صجبت کنم

    اما دوستم میگفت که بهتره که صحبت نکنی چون نقطه مقابلت هست این قضیه ...

    در صورتی که واقعا یک دید ظاهری داریم به این قضیه

    دوستان به نظرتون آیا یک جلسه برم با ایشون من باب آشنایی و کلیات صحبت کنم ؟

    تا ببینم نظر ایشان چیه ؟

    شاید ایشون هم کلا مخالف این قضیه بشند و بیخیال قضیه بشه !!

    چون من قصد داشتم با خونواده صحبت کنم ولی گفتم یک یا دو جلسه با ایشون صحبت کنم بعدش برم و با خونواده صحبت کنم

    دوستان و کارشناسان منتظر نظرات و کمک هاتون هستم

    دریغ نکنید
    ویرایش توسط angel-dream : چهارشنبه 24 مهر 92 در ساعت 20:03


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نکات مهم و طلایی برای شروع زندگی مشترک‏
    توسط colonel در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 اسفند 93, 09:49
  2. حرف جدایی بلافاصله بعد از هر نوع بحثی
    توسط saba02 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 شهریور 93, 19:23
  3. برای شروع سال جدید چه برنامه هایی دارید
    توسط محمدابراهیمی در انجمن عیدانه های همدردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 19 اسفند 90, 00:44
  4. عادت شدید همسرم به تنوع و خودارضایی
    توسط مادر در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 تیر 90, 11:53
  5. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 شهریور 88, 13:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.