به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 شهریور 90 [ 00:43]
    تاریخ عضویت
    1387-6-19
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,529
    سطح
    37
    Points: 3,529, Level: 37
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    همسرم ميگه من زن جذاب مي خوام

    سلام دوستان خوبم. شايد آقايون بهتر بتونن كمكم كنن. خيلي دلم مي خواد بدونم از نظر آقايون جذابيت خانمها به چي بستگي داره؟لازمه بدونين كه از نظر شوهرم من به لحاظ قيافه و استيل بدن خيلي خوبم از نظر رابطه ي جنسي هم آدم گرمي هستم. خيلي هم حواسم به خوب لباس پوشيدنه. هيچ وقت يه نواخت لباس نمي پوشم كه واسش عادي بشه.آشپزيم خوبه. موقعيت اجتماعيم هم همينطور. هم تحصيلات دارم هم پا به پاي شوهرم سر كار مي رم
    مسئله ي ديگه اينكه شوهرم از اينكه زياد در آغوشش بگيرم و ببوسمش بدش مياد از اينكه جلو ديگرون به هم توجه كنيم بدش مياد به كادو دادن و تبريك عيد و روز تولد و سالگرد عقد و ازدواجو حتي يه تبريك خشك و خالي گفتن اعتقادي نداره و وقتي من كادو مي گيرم يا تبريك ميگم خيلي سرد برخورد ميكنه. يعني در كل راههايي كه از نظر من محبته از نظر اون نيست من از كادو دادن و گرفتن خوشم مياد از اينكه وقتي با هم فيلم ميبينيم حرف مي زنيم بغلش كنم و ببوسمش خوشم مياد دوست دارم تو جمع خيلي با هم باشيم سر سفره كنار هم بشينيم و موقع راه رفتن شونه به شونه ي هم بريم نه اينكه به ديگرون توجهي نكنيم ولي خيلي هم از هم دور نمونيم و... ولي هيچ كدوم اينها براي شوهرم جذاب نيست. . هميشه هم بهم ميگه زن بايد خيلي جذاب باشه هميشه چيزي براي كشف توسط شوهرش داشته باشه.
    وقتي ازش مي پرسم من واقعا منظورتو نمي فهمم بهم بگو بايد چيكار كنم ميگه ديگه اين چيزا رو كه من نبايد بهت بگم اينها رو هر زني مي دونه خيلي زشته كه تو نمي دوني و هيچ وقت جواب درستي بهم نمي ده. من واقعا موندم بايد چي كار كنم كه اونو راضي و خوشحال كنه من بايد چه طوري باشم كه كشفم كنه خواهش مي كنم كمكم كنين
    من
    همين من ساده
    باو كن
    براي يك بار برخاستن
    هزار هزار بار فرو افتاده م

  2. کاربر روبرو از پست مفید mehrave22 تشکرکرده است .

    mehrave22 (دوشنبه 25 شهریور 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.