به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: لکنت زبان

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 مهر 92 [ 19:56]
    تاریخ عضویت
    1392-7-17
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    5
    سطح
    1
    Points: 5, Level: 1
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    لکنت زبان

    س س س سلام :( من یه پسر 23 ساله و ترم سوم دانشگاه هستم. مشکل من که از بچگی باهام هست لکنت زبانم هست. نمی دونم تا حالا کسی رو دیدید که لکنت داشته باشه یا نه؟ حرف زدن برای ماها همیشه سخت بوده و از اون بدتر اینکه خیلی ها هم ماها رو مورد نمسخر قرار می دن... واقعا هیچ چیز برای ما سخت تر از حرف زدن نیست، می خوای کلمه ای رو تلفظ کنی ولی هر چی تلاش میکنی نمیتونی... اینو بگم که وقتی حواسم نباشه که لکنتی هستم معمولا خوب صحبت می کنم، اما وقتی حواسم به لکنتم باشه خیلی صحبت کردن برام سخت میشه، استرسم خیلی خیلی میره بالا، زبونم بند میاد و هیچ چیز نمیتوم بگم، طوری که طرف مقابل رو هم به زحمت میندازم... من توی کلاس مجبورم ساکت باشم و تا حالا هم هیچوقت کنفرانس ندادم، اما حالا یکی از استادها گفته حتما همه باید کنفرانس بدن، وگرنه چند نمره مهم رو از دست میدن!! حالا من هم شدیدا استرس گرفتم و نمی دونم باید چی کار کنم؟ تقریبا حاضرم هر کاری بکنم ولی کنفرانس ندم. برای تلفظ بعضی از حروف خیلی مشکل دارم و معمولا اونها رو با کلمات دیگه که با یه حرف ساده تر شروع میشن جایگزین می کنم. نمیدونم توی این سن میشه درمانش کرد یا نه؟ آخه من هر چی جستجو کردم برای خردسالان بود، نه برا یه مرد 23 ساله!!! اگر راهی هست، باید به چه متخصصی مراجعه کنم؟ (روانشناس، روانپزشک یا چیز دیگه؟) کنفرانس رو چی کار کنم؟ از خیر نمره بگذرم و به استاد بگم لکنتی هستم تا بی خیال من بشه؟ لطفا راهنمایی کنید، خیلی حال بدی دارم... بعضی وقتها فکر میکنم که بهترین کار این هست که از دانشگاه انصراف بدم...

  2. کاربر روبرو از پست مفید loknat تشکرکرده است .

    بی نهایت (چهارشنبه 17 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.