من تاپیک قبلیتو خوندم .بابا تو دیگه کی هستی دست شیطون و بستیشما چه زود عاشق میشی و چه زود فارق گلم
من دیگه رفتنی ام،آخه به زودی دارم میرم خونه بخت
ببین عزیزم تو اگه میخوای با این خانم دوست باشی من هیچی به ذهنم نمیرسه ولی نه واقعا قصدت ازدواجه و از رفتار گذشتت که هی با دخترا دوست میشدی پشیمونی و سرت به سنگ خورده چند نکته ای رو خواهرانه بهت میگم
عجول نباش
خودت مستقیم ازش خواستگاری کن
خیلی معقول و منطقی باهاش صحبت کن و بپرس دلیل اینکه میگه نه چیه؟تا کی میگه نه؟در کل قصد ازدواج نداره یا با شما فقط؟
کار دخترها ناز کردنه و پسرها نازکشیدن ولی نه اینکه بخوای خودتو خوار و خفیف کنی داداشم

اگه هی ناز کرد و جواب سر بالا داد بیخود خودتو براش هلاک نکن این دختر ارزششو نداره