عشق و دوس داشتن شرایط و محاسبات نداره..اگه واقعا میخواستت سه ماه که نه...سه سال هم بیشتر صبر میکرد..بعدم اصلا به فرض اینکه ایشون واقعا مثلا تحت فشار خانواده یا..مجبور به ازدواج شدن! الان دیگه زن قانونیه یه نفر دیگه س...باید فراموشش کنی..چون راه دومی وجود نداره براش..اگه وقت هیچ فعالیتی رو نداری بچسب به همون کار تعمیرات موبایل وخودت رو غرق کن توش..








علاقه مندی ها (Bookmarks)