سلام
من اتفاقی ایمیل مادرمو چک کردم و متوجه شدم با پسرا چت میکنه و ابراز احساسات میکنه. مادرم بیوه هستش البته.
به نظرتون باهاش صحبت کنم؟ یا به من ارتباطی نداره و میخاد خلاهای عاطفیشو پر کنه؟
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام
من اتفاقی ایمیل مادرمو چک کردم و متوجه شدم با پسرا چت میکنه و ابراز احساسات میکنه. مادرم بیوه هستش البته.
به نظرتون باهاش صحبت کنم؟ یا به من ارتباطی نداره و میخاد خلاهای عاطفیشو پر کنه؟
ammin (دوشنبه 08 مهر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)