عزیزم دوست خوبم از خوندن پستت خیلی ناراحت و متاثر شدم راهی به ذهنم نمی رسه .اما از ته دلم باهات همدردی می کنم .باورت نمیشه چقدر گریه کردم .از این دنیای مجازی متنفرم .با کلمات نمی تونم همدردیم رو نشون بدم .اما واقعا دوست دارم کنارت باشم اما افسوس . عزیزم این روزهاهم می گذره .نگران نباش بهت قول می دم همه چیز درست میشه .امیدت رو از دست نده








علاقه مندی ها (Bookmarks)