سلام من دانشجو رشته مترجمی هستم ایا می توانم در رشته معماری برای ارشدم شرکت کنم ؟ چگونه ؟ ایا باید واحدهای خاصی را پاس کنم ؟
تشکرشده 5 در 5 پست
سلام من دانشجو رشته مترجمی هستم ایا می توانم در رشته معماری برای ارشدم شرکت کنم ؟ چگونه ؟ ایا باید واحدهای خاصی را پاس کنم ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)