نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها

راهنمایی دادن ما به حال شما چه فرقی می کنه ،
شما که راه خودتو میری ... !!!. این همه ما گفتیم رها کن ، اس نده و این خیالات رو در مقابل جواب ندادنهاش بگذار کنار مگر شما گوش کردی ؟

واقعاًراهنمایی می خواهی ؟ پس بشنو :


هیچ اس ام اسی دیگر به او نده و رها کن

آیا گوش می کنی ؟ عمل می کنی به این راهنمایی ؟ صادقانه پاسخ این پرسشها را بدهید .
سلام ممنون از اینکه ب ه فکر هستید.اره قصد دارم دیگه اس ندم باور کنید .اما در پاسخ به سوال دوست عزیزمون که نوشتن نخونده پاک میکنه مطمئن شدم همه رو میخونه و اینو از کسی شنیدم.به هر حال میخوام اس ندهم و به توصیه شما گوش کنم/اما یه سوال دارم لطفا راهنمایی کنید:
1-برای اینکه دختری به کسی علاقه مند بشود دیدار حضوری لازمه درسته؟من میخوام خودمو در معرض دید ایشون قرار بدم اما نه اینکه باهاش صحبت کنم نه فقط میخوام ببینم و اونم ببینه ایا این کارم درسته؟اصلا برای علاقه مند کردن یک دختر چه راههایی هست ممنون