سلام ممنون از اینکه ب ه فکر هستید.اره قصد دارم دیگه اس ندم باور کنید .اما در پاسخ به سوال دوست عزیزمون که نوشتن نخونده پاک میکنه مطمئن شدم همه رو میخونه و اینو از کسی شنیدم.به هر حال میخوام اس ندهم و به توصیه شما گوش کنم/اما یه سوال دارم لطفا راهنمایی کنید:
1-برای اینکه دختری به کسی علاقه مند بشود دیدار حضوری لازمه درسته؟من میخوام خودمو در معرض دید ایشون قرار بدم اما نه اینکه باهاش صحبت کنم نه فقط میخوام ببینم و اونم ببینه ایا این کارم درسته؟اصلا برای علاقه مند کردن یک دختر چه راههایی هست ممنون









علاقه مندی ها (Bookmarks)