به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

Threaded View

  1. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 مهر 92 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1392-6-30
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    153
    سطح
    3
    Points: 153, Level: 3
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    11

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Opal نمایش پست ها
    هر دوره ای انگار به یک قشر خاصی از جامعه باید یک رفتارهای زشتی نسبت داده بشه دایم هم بهش دامن زده بشه... یک زمانی به نیروی انتظامی همه چیز نسبت می دادن که اهل فلانن و ال و بل... حالا نوبت اساتید دانشگاه هست فردا هم نوبت کی باشه خدا داند... یک زمانی طرف به علمش، به کمالاتش، به دانشش به شخصیتش به شعور اجتماعیش وقتی سرآمد میشد، وقتی دستش پر بود و جون کنده بود برای تکیه زدن بر جای بزرگان بهش افتخار اسم استادی دانشگاه می دادن. این دوره زمونه از مربی، مربی کاراموزی، سرباز هیئت علمی، طرح هیئت علمی، کارشناس مسئول آزمایشگاه گرفته تا استادیار و دانشیار و اون بنده خدایی که استاد تمام هست را همه استاد صدا میزنن... در صورتی که از این خبرا که نیست که!!!! اونی که لیاقت اسم استاد را داره یک آدم با کمالات، متین، دانشمند، فرهیخته و مومن و محترم هست که مثل هر انسان سالمی خانواده داره، تفریح سالم داره، عشق داره!!!! یکی مثل دکتر حسابی یعنی استاد، یکی مثل استاد مطهری یعنی استاد!!! هیچ وقت نمیاد یک عمر تلاشش و تفکرش را بذاره زیر پا و به دیدی جز دید دانشجو به دانشجو نگاه کنه!!! نمیاد حریم زندگی خانوادگیشو زیر پا بذاره، استاد بودن یه شأنی داره، هر کسی توی دانشگاه درس میده لیاقت اسم استادی نداره ها... چون اگر داشته باشه می دونه رفتارش، منشش، فکرش، نگاهش، حتی زندگی خانوادگیش سرمشق هست برای دانشجو ها.
    دانشجوها هم یه زمان کسانی بودند که قدرت تغییحکومت کشورها را داشت 0ند!!!! امروز اکثرشون نه همه یه مشت آدم پروانه ای هستن که نهایت آرزوشون من نمی دونم توی چی خلاصه میشه و حواسی که باید صرف تفکر و تولید علم بشه جمع چی میشه!!! یه جماعت جوان که پا میذاری توی کلاسشون اول بوی بد کلاس می خوره زیر دماغت!!!! حتی بلد نیستن بهداشت شخصیشونو رعایت کنن ولی از هر کدومشون بپرسی ید طولایی توی عاشقی دارن... جای اینکه با علم دانششون استاد را هم به چالش بکشن که تا ذره آخر دانشش را یادشون بده به همه چی فکر می کنن جز هدفی که به خاطرش اومدن دانشگاه یعنی کسب علم و معرفت.
    از ماست که بر ماست...

    پاورقی: به مناسبت اول مهر و آغاز سال تحصیلی 92-93
    خوشبختانه توی تالار اینقد آدم بافرهنگ و باشخصیت هست که نخوام حرفای اوپال جان رو به دل بگیرم؛اوپال عزیز سعی کن درهر برهه ای اززندگیت هنر حرف زدن وتعامل دوستانه رو یادبگیری لحن کلامت کاملا زشت وزننده ست اینجا جای شعارو شعر واین حرفانیست شهامت نداری گره ازمشکل کسی بازکنی سعی کن سکوت اختیارکنی سکوتت بسیار بسیار سازنده تره؛ضمن اینکه همینکه شما بوی عرقت مشام دیگران رو آزار نده جهانیان را بس؛لطف کن شعارنده؛من به امثال مینوش و فرشته مهربان افتخار میکنم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Opal نمایش پست ها
    هر دوره ای انگار به یک قشر خاصی از جامعه باید یک رفتارهای زشتی نسبت داده بشه دایم هم بهش دامن زده بشه... یک زمانی به نیروی انتظامی همه چیز نسبت می دادن که اهل فلانن و ال و بل... حالا نوبت اساتید دانشگاه هست فردا هم نوبت کی باشه خدا داند... یک زمانی طرف به علمش، به کمالاتش، به دانشش به شخصیتش به شعور اجتماعیش وقتی سرآمد میشد، وقتی دستش پر بود و جون کنده بود برای تکیه زدن بر جای بزرگان بهش افتخار اسم استادی دانشگاه می دادن. این دوره زمونه از مربی، مربی کاراموزی، سرباز هیئت علمی، طرح هیئت علمی، کارشناس مسئول آزمایشگاه گرفته تا استادیار و دانشیار و اون بنده خدایی که استاد تمام هست را همه استاد صدا میزنن... در صورتی که از این خبرا که نیست که!!!! اونی که لیاقت اسم استاد را داره یک آدم با کمالات، متین، دانشمند، فرهیخته و مومن و محترم هست که مثل هر انسان سالمی خانواده داره، تفریح سالم داره، عشق داره!!!! یکی مثل دکتر حسابی یعنی استاد، یکی مثل استاد مطهری یعنی استاد!!! هیچ وقت نمیاد یک عمر تلاشش و تفکرش را بذاره زیر پا و به دیدی جز دید دانشجو به دانشجو نگاه کنه!!! نمیاد حریم زندگی خانوادگیشو زیر پا بذاره، استاد بودن یه شأنی داره، هر کسی توی دانشگاه درس میده لیاقت اسم استادی نداره ها... چون اگر داشته باشه می دونه رفتارش، منشش، فکرش، نگاهش، حتی زندگی خانوادگیش سرمشق هست برای دانشجو ها.
    دانشجوها هم یه زمان کسانی بودند که قدرت تغییحکومت کشورها را داشت 0ند!!!! امروز اکثرشون نه همه یه مشت آدم پروانه ای هستن که نهایت آرزوشون من نمی دونم توی چی خلاصه میشه و حواسی که باید صرف تفکر و تولید علم بشه جمع چی میشه!!! یه جماعت جوان که پا میذاری توی کلاسشون اول بوی بد کلاس می خوره زیر دماغت!!!! حتی بلد نیستن بهداشت شخصیشونو رعایت کنن ولی از هر کدومشون بپرسی ید طولایی توی عاشقی دارن... جای اینکه با علم دانششون استاد را هم به چالش بکشن که تا ذره آخر دانشش را یادشون بده به همه چی فکر می کنن جز هدفی که به خاطرش اومدن دانشگاه یعنی کسب علم و معرفت.
    از ماست که بر ماست...

    پاورقی: به مناسبت اول مهر و آغاز سال تحصیلی 92-93
    خوشبختانه توی تالار اینقد آدم بافرهنگ و باشخصیت هست که نخوام حرفای اوپال جان رو به دل بگیرم؛اوپال عزیز سعی کن درهر برهه ای اززندگیت هنر حرف زدن وتعامل دوستانه رو یادبگیری لحن کلامت کاملا زشت وزننده ست اینجا جای شعارو شعر واین حرفانیست شهامت نداری گره ازمشکل کسی بازکنی سعی کن سکوت اختیارکنی سکوتت بسیار بسیار سازنده تره؛ضمن اینکه همینکه شما بوی عرقت مشام دیگران رو آزار نده جهانیان را بس؛لطف کن شعارنده؛من به امثال مینوش و فرشته مهربان افتخار میکنم

  2. کاربر روبرو از پست مفید دایان تشکرکرده است .

    khoshkhabar (سه شنبه 16 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس های مبهم و استرس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 12:37
  2. داستان غم زندگیه من
    توسط پدربزرگ در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 23 تیر 91, 11:05
  3. داستان زندگی کارافرین برتر کشور..احد عظیم زاده
    توسط بهار.زندگی در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 14:49
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.