به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 92 [ 05:29]
    تاریخ عضویت
    1391-10-03
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 4 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    دوستان عزیز من بعد از مطالعه نظرات و پیشنهادهای شما تصمیم گرفتم اول از همه خودم برم پیش یک روانپزشک و مشکل همسرم رو عنوان کنم و ازش راه حل بخوام شاید اینطوری نتیجه ی بهتری بگیرم ببینید دوستان همسر من سالها این مشکل و داشته اما خانوادش برای رفع این مشکل اقدامی نکردن حتی به گفته ی خودش تو دوران سربازی به خاطر این موضوع خیلی اذیت شده احساس من اینه که چون خانوادش با این موضوع مثل یک موضوع ساده برخورد کردن و اقدامی نکردن همسرم به این موضوع عادت کرده و این رو یک مشکل نمیدونه حتی 1 بار که باهاش صحبت کردم بهش گفتم فردا بچه دار میشیم اگه یه وقت بچه این صحنه رو ببینه از نظر روحی اسیب میبینه و بهش گفتم عزیزم ما حتی یه مسافرت چند روزه نمیتونیم بریم بهم جوابی داد که تا چند روز گنگ بودم بهم گفت خب من میتونم از ایزی لایف استفاده کنم .... موضوع دیگه اینه که دوست داره خیلی بهش توجه کنم مثلا مدام براش چایی ابمیوه بیارم واسش شیر مز و اب طالبی بیارم میوه واسش پوست بکنم صبحا واسش لقمه بگیرم و حتی 1 وعده غذای تکراری بهش ندم حالا کاش فقط اینا بود مثلا واسش چایی میارم میگه این کم رنگه پر رنگ بریز این در حالتیه که 1 ساعت قبلش گفته بود چایی باید کمرنگ باشه بعد پر رنگ میارم میگه چرا اینقدر لبریزش کردی 4 انگشت از سرش خالی کن یعنی همیشه یه بهونه میاره به دلم مونده 1 بار یه کاری بکنم بگه دستت درد نکنه با این حال من هم بهش توجه میکنم هم باهاش مراعات میکنم اما خودش کوچکترین توجهی به من نداره اصلا رابطه ی عاشقانه ای باهام نداره و به خاطر وسواسی که داره ( معذرت میخوام که بی پرده صحبت میکنم) عشقبازی نمیکنه و میگه چندشم میشه حتی بوسیدن معمولی حالا شاید خیلی ها الان فکر کنن که من به خودم نمیرسم یا ... در صورتی که هم چهره خوبی دارم هم به بهداشتم خیلی اهمیت میدم و خودش همیشه میگه خوشم میاد تمیزی اما کلا اصلا از نظر عاطفی به من توجه نمیکنه روزهای تعطیل ساعت ها یا توی سایت های گنج یابیه یا تو سایت فولکس واگن تازه اگه من حوصلم سر بره و بی سر صدا بیام کنارش بشینم میگه تمرکزم و بهم نزن همیشه ازم تعریف میکنه گهگداری هم با اس ام اس میگه دوسم داره یا از محل کارش زنگ میزنه میگه دلش واسم تنگ شده و حسن خوبش اینه که ادم خسیسی نیست و تا حد توانش کم نمیزاره من سعی میکنم که همیشه خوبیها ش و ببینم اما رفتارش و کارهاش و مشکلی که داره عذابم میده در ظاهر شادم اما در واقع نیستم دیگه شبها خوابم نمیبره و با فکر کردن به مسائل زندگیم اشکم سرازیز میشه واقعا داغونم

    - - - Updated - - -
    ویرایش توسط goolo : شنبه 30 شهریور 92 در ساعت 04:20


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راه های تقویت و ترمیم پوست دور چشم
    توسط meinoush در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 17 آبان 93, 03:28
  2. کباب پوست مرغ !!
    توسط baby در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 تیر 91, 18:54
  3. بچه ای سفید پوست از پدر مادری سیاه پوست
    توسط gole maryam در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 02 مرداد 89, 11:56
  4. با پوست تن حيوانات به يکديگر فخر نفروشيد
    توسط parnian1 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 اسفند 88, 17:02
  5. پوست و بهداشت آن...
    توسط ester در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 23 اسفند 87, 00:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.