به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 66

Threaded View

  1. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sajad2020 نمایش پست ها
    ممنون اما صحبت هم میتونم بکنم/فکر کنم اصلا به طرف نگم بهتره و صبر کنم تا سال اینده چون اینطور شاید تا اون موقع شرایط ازدواج برای دختر خانم پیش بیاد و یه نکته:
    من الان شرایط ازدواج رو ندارم چه از لحاظ روحی مالی و غیره خودم روی سال اینده فکر میکنم و اگه رفتم خواستگاری این دختر خانم فقط به خاطر این بود که ایشون یه وقت ازدواج نکنن و الانم تنها دلیل این کارام اینه که ایا تا سال انده که دختر خانم درسشون تموم میشه میتونم امیدوار باشم یا خیر؟ممنون
    توصیه کارشناس محترم sci رو خیلی جدی بگیر.
    ------------------------
    صبر کردن برای ان خانم اشتباه هستش. همانطور که گفته شد ان خانم ممکن هستش هفته دیگه ، ماه اینده یا در اینده ازدواج کنه.
    "بیمه عاطفی" رو هم در نظر بگیر. یعنی اینکه اصلا به خانم علاقه مند نشو و کلا از فکرش بیا بیرون.

    اگر شرایط ازدواج رو هم نداری، پس فعلا با ان خانم صحبت نکن.
    شما فعلا تمرکزت رو بذار روی زندگی شخصی خودت و پیشرفت.
    سعی کن از همین الان برنامه ریزی کنی که شرایط ازدواج رو فراهم کنی.

    خلاصه مطلب:
    1- خواستگاری شما از اون خانم اصلا به این معنی نیستش که ان خانم تا مدتی بخاطر شما خواستگار ها رد کنه یا ازدواج نکنه.
    2- امید و صبر بسیار خوب هستش. اما با در نظر گرفتن شرایط و منطق. ببین اون خانواده که شما به تضمین نداده که تحصیل خانم تموم شد بتونی با هاش ازدواج کنی!!! عرض کردم متاسفانه شما رو در اب نمک گذاشته اند. شما هم فعلا تلاش کن که شرایط ازدواج رو فراهم کنی که احیانا اگر دختر خانم بعد از پایان تحصیل مجرد بود بتونی دوباره به خواستگاری بری.
    ----------------
    ضمنا در اینده ممکن هستش که با دختر دیگه ای اشنا بشی. چه بسا دختر دیگه ای شاید بتونه با شرایط شما کنار بیاد.( این جمله رو بهت گفتم که تمام فکر ذکرت روی این خانم فعلی خواستگاری کردی نباشه. چون فعلا نه رابطه احساسی بین شما ها شکل گرفته و از طرفی جواب منفی فعلا شنیدی. با این وجود می تونی دنبال موارد دیگه هم باشی. به خانواده هم بسپار که باز اگر موارد بهتری بود برین خواستگاری.)
    ویرایش توسط amirmahmood : جمعه 29 شهریور 92 در ساعت 22:29

  2. کاربر روبرو از پست مفید amirmahmood تشکرکرده است .

    sajad2020 (جمعه 29 شهریور 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. موضوع بیماری ام راقبل ازعقدعنوان کنم یانه؟
    توسط khanoom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 تیر 93, 16:26
  2. ابرازعلاقه ازسوی دختر
    توسط sahi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 06:55
  3. مصرف گیاه زعفران در پیشگیری از بروز افسردگی موثر است
    توسط hossein.tajalla در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آبان 87, 13:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.