به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 مرداد 93 [ 17:46]
    تاریخ عضویت
    1392-4-14
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    743
    سطح
    14
    Points: 743, Level: 14
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    54

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امروز کلی منتظر موندم شوهرم بیاد دنبالم. بالاخره زنگ زد گفت دارم میام ولی پول کم دارم و مقداری بهم قرض بده! منم گفتم ندارم اونقدر و واقعا نداشتم. میدونم که باورش نشد و قصدش این بود که خودمم تو خرید سرویسم بهش کمک کنم و میدونم تقصیر مامانشم هست این نقشه. یکم باهاش بحث کردم که چرا زودتر نگفتی و منو منتظر گذاشتی تا حالا و اگه نمیخواستی بخری چرا بهم قول دادی. به اونم برخورد و هدف وحرف دلشو زد و گفت اصلا نمیخام الان برات طلا بگیرم. گفتم فک کردی داری هنر میکنی به عنوان داماد برا زنت یه سرویس بگیری ، گفت آره هنر میکنم، زنای مردم آدمن. گفتم بی انصاف مگه من ازت سرویس برلیان خواستم، من که اینهمه باهات راه اومدم و به یه سرویس خیلی معمولی قناعت میکنم. ولی میگه نه تو باهام راه نمیای و... قط کردم.
    دوستان، پدرم یه النگو فقط برا تولدم گرفت هم قیمت با سرویسی که میخاد بگیره، توروخدا ببینید چقد نامرده...
    از شوهرم متنفرم. من بهترین خوبیو بهش کنم به چش خودش و خونوادش نمیام و همش شاکیه ازم و عروسای دیگران رو به رخم میکشه درصورتیکه خودشون یک هزارم همون دامادا برام ارزش قائل نیست و مایه نمیذاره. بخدا خسته شدم دیگه.
    خیلی دلم برا خودم میسوزه. دیگه تحملشو ندارم. سر هرکاری که بخاد واسم کنه همش نقشه و اعصاب خردکنی داره واسم ولی برا خونوادش با دل و جون کار انجام میده. شوهرم کیلومترها ازم دور شده و خیلی احساس تنهایی دارم.
    نه برا عروسی اقدام میکنه نه برا جدایی. ازش هیچ محبتی نمیبینم جز نیاز ج ن س یش. اون داره واسم هیچ شوهری نمیکنه.همش داره هر روز با برنامه و دروغ و کلکی عذابم میده
    توروخدا بگید چیکار کنم؟ مشاوره نمیاد و رفتنش هم بی فایدست چون تنها مشاورش مادرشه. مهریمو بذارم اجرا و برا جدایی اقدام کنم؟
    ویرایش توسط rozaa : دوشنبه 25 شهریور 92 در ساعت 22:12

  2. کاربر روبرو از پست مفید rozaa تشکرکرده است .

    مهرااد (سه شنبه 26 شهریور 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نکات برگزاری مراسم عروسی
    توسط melalceremony در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 آبان 95, 13:43
  2. سه ماهه عروسی کردیم و احساسم به شوهرم سرد شده.فقط تظاهر میکنم حالم خوبه
    توسط nasmas در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 اردیبهشت 95, 20:11
  3. قهر خانواده همسرم قبل عروسی و اکنون سعی در برقراری رابطه و آشتی بعد عروسی
    توسط نازگل71 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 22 اسفند 94, 12:20
  4. اختلاف با همسر درمورد محل زندگی بعد عروسی
    توسط بهار67 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 بهمن 92, 10:29
  5. مشکلات عروسی
    توسط bita65 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 دی 92, 17:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.