با نامزدم خیلی اختلاف داریم
من ونامزدم باهم رابطه دوستی داشتیم توی دوره دوستی یکبار به من خیانت کرد اما من بخشیدم تا اینکه شدیم زن وشوهر اما اون دختر هنوز دست از سر شوهر من برنداشته هنوزم اذیت میکنه شوهرم هرچی میشه بهم میگه اس ام اساش حرفاش اما من خیلی نگرانم بعضی وقتا فک میکنم نکنه دل شوهرمو ببره خیلی دعواهامون زیاد شده من عاشقشم میخام فکرش فقط برای من باشه اونم خودش اذیته میبینم چقد عذاب میکشه اما من خیلی اذیتم توروخدا بگید چیکار کنم؟![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)