توی چت و اینترنت با یک آقای متاهل آشنا شدم و این آشنایی به خارج ازنت کشیده شد
الان خیلی پشیمونم و تمامش کردم مشکل من اینه که نمیتونم خودم رو ببخشم
تشکرشده 0 در 0 پست
توی چت و اینترنت با یک آقای متاهل آشنا شدم و این آشنایی به خارج ازنت کشیده شد
الان خیلی پشیمونم و تمامش کردم مشکل من اینه که نمیتونم خودم رو ببخشم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)