سلام من ۱۷سالمه یه سری مشکلات خانوادگی داشتم که باعث شد ب ازدواج فک کنم با یه نفر اشنا شدم ب قصدازدواج بیرون رفتیم وکمکم اس بازی و دوستی الان فهمیدم ب درد هم نمیخوریم چجور باید اون رو از خودم دور کنم .اون خیلی منودوسداره
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام من ۱۷سالمه یه سری مشکلات خانوادگی داشتم که باعث شد ب ازدواج فک کنم با یه نفر اشنا شدم ب قصدازدواج بیرون رفتیم وکمکم اس بازی و دوستی الان فهمیدم ب درد هم نمیخوریم چجور باید اون رو از خودم دور کنم .اون خیلی منودوسداره
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)