اینجا کسی حق نداره یه نسخه بپیچه که مثلا تو رو این برنامه پیش برو و خبرم کن چکار کردی تا دوباره بگم دقیقا چکار کن نه اینجا نظر ای مختلفی ارائه میشه شخص باتوجه به تشخیص خودش. تصمیم میگیره چکار کنه چون اگه اونطوری باشه ما مستقیما به شعور اون طرف توهین کردیم و یا یه جورای اونو وابسته خود کردیم طوری که با پیش اومدن کوچکترین موضوع جدید باز مشاوره ازت میخواد
اینو گفتم که بدانی ما میتونیم از رابطتتون از شخصیت اون فرد انگیزش و وارسی خودت یه چیزهای را مشخص کنیم که شاید در این موقیت نتوانی درست بهش برسی و شاید آن جور که هست ببینی
پس تصمیم نهای و پیدا کردن راه حل درست باتو...
- - - Updated - - -
صبر کن الان یه دست نوشته خودم یادم آمد برات میفرستم شاید ککت کنه
متوجه هستی که اونجایی که نوشته اطلاعاتموضوع اسم کار برای که دارن تایپیک میخونن نوشته پایین صفحه








علاقه مندی ها (Bookmarks)