به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 01:13]
    تاریخ عضویت
    1392-6-05
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    68
    سطح
    1
    Points: 68, Level: 1
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    من يه خيانت كارم..

    سلام به همه.. از معرفي خودم شروع ميكنم .. من صدفم 26 سالمه.. مشكل من اينه حدود يك سال و نيم هست در يك رابطه هستم كه به خواست خودم شروع شد.. نميدونم چطوري شروع كنم.. من كسيو دوست دارم كه ميدونم "متاهل" هست و حدود 7 ساله كه ازدواج كرده..در ابتدا هيچ اطلاعي نداشتم اما وقتي متوجه شدم ادامه دادمنميتونم اين رابطه رو قطع كنم هميشه سعي كردم اما نميشه..و يك و سال و نيم هست كه ادامه داره.. وقتي نيست تمركز ندارم به واسطه كارم(پزشك هستم و 6 ماه هست كه دوره طرحمو اغاز كردم) از كارم ميمونم..نميتونم درست كار كنم نميتونم بيماراموويزيت كنم.. من ديوانه شدم ديوانه كسي كه ميدونم هيچ آينده اي با اون ندارم ميدونم كه ارتباطم اشتباهه..اما وقتي هست خوشحالم شادم..يك كوه انرژي هستم..من دلمو احساسمو به اون باختم و كم كم همه انسانيت و زندگيمو دارم ميبازم.. الان با اقايي كه 10 سال از من بزرگتر هست آشنا شدم.. اين آشنايي به اصرار اين آقا بود و از اونجا كه شناخت نسبي داشتم و فكر ميكردم شايد به اين شكل بتونم اون شخصو فراموش كنم ارتباطو اغاز كردم..اما نشد..بيشتر از قبل و ديوانه تر از قبل شدم..هر وقت ايشونو ميبينم حال خيلي بدي دارم.. بي انگيزم .. به شدت احساس انزجار ميكنم از ايشون بي دليل..درصورتي كه ويژگي هاي خوبي دارن.. من الان با هر 2 در ارتباطم با اون كسي كه دوستش دارم ارتباط گرمي دارم تمام هم و غم من خوشحالي اون هست و در اين ارتباط بي حوصله هستم نميتونم اختيار افكارمو به دست بگيرم.. نميتونم جايگزينش كنم.. نميتونم منطقي باشم..حتي لحظه اي كه ايشونو ميبينم باز هم در دل آرزو ميكنم كاش "اون" بود.. چه ميشد اگه "اون" اينجا بود..!!!نميتونم لحظه اي از عشقم كم كنم.. كمكم كنيد..افكارم پريشونه سوالي هست بپرسيد من جواب ميدم..

  2. 2 کاربر از پست مفید sadaf26 تشکرکرده اند .

    meinoush (چهارشنبه 06 شهریور 92), دخترک (چهارشنبه 06 شهریور 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.