سلام دوستان امروز خییلی اتفاقی با این سایت فوق العاده اشنا شدم و چند مطلب رو خوندم دیدم واقعا جو خییلی صمیمی و خوبی داره تصمیم گرفتم مشکلم رو مطرح کنم شاید بتونید کمکم کنید
من ی پسر 21 ساله هستم که تا حالا 3 بار کنکور دادم که بیشترش به اصرار مادرم بود
اخریش هم همین کنکور 92 بود که نتونستم نتیجه مناسب رو بگیرم واسه
حدود یک سالی هست که فکر میکنم دچار ی مریضی روانی شدم که کنترل روانم و ذهنم در اختیار خودم نیست مثلا شبا انقدر خستم که نگو ولی نمی تونم بخوابم
از طرفی دوستام رو می بینم که هم 2 سال میشه رفتن دانشگاه خییلی از من جلو زدن تو همه ی زمینه ها واسه همین دچار یاس عجیبی شدم که همش تو فکر هستم و چپیدم گوشه خونه
الان 2 ساله که تمام روز و شبام تو اتاقم میگذره
ذهنم خیال پرداز شده و همش در حال داستان سازی هست
کلا تو امپاس شدیدم
چه کنم
شایدم افسردگی دارم